miercuri, 25 august 2010

Falling down...


Asta e un joc?Daca da,eu nu ii stiu regulile..si nici nu vreau sa le aflu.Nu imi place sa ma joc cu lucruri pe care le simt.

Contrar firii mele am ajuns sa trec brusc de la o stare la alta.Nu ma mai recunosc.Nu mai sunt eu.De 10 luni sunt altcineva,si toate doar pentru tine..De ce oare am acceptat sa ma las schimbata?De fapt nici nu m-am dat seama cand am devenit ceea ce sunt acum:sclava sufletului tau!

Azi sunt furioasa pe tine,dar mai mult pe mine..pentru 5 minute reusesc sa ma privesc din exterior si vad o fiinta care si-a pus sufletul la picioarele tale.

Unde e aceea "eu" din trecut,cea care se punea pe ea insasi mai presus de orice?Am invatat sa te iubesc pe tine,iar pe mine m-am uitat...

Stiu ca trebuie sa fac ceva,insa nu pot...sau mai bine spus,nu vreau!Imi "place" jocul tau care imi rupe inima,imi e dor...si te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu