marți, 3 august 2010

Si daca ma intrebi ce a ramas la mine..in inima urme de Tine!


Fiecare clipa ce trece ma aduce din ce in ce mai aproape de momentul final..Acel final de care imi e frica,de care incerc sa ma ascund si sa fug ca o lasa.Nu am curajul sa infrunt acea ultima clipa.

Nu am curajul sa ma gadesc cum vor fi zilele mele dupa.Totul acum se imparte in "inainte" si "dupa" ,viata mea,sentimentele ,visele si sperantele mele,tot ce am in suflet pentru tine se concentreaza in acel moment dintre cele doua granite.

Mi-as dori sa sparg barierele astea,sa nu mai las nimic sa imi conditioneze libertatea de a te iubi si dorinta de a te avea aproape.Dar nu am curajul necesar sa infrunt asta..

Sunt o lasa,vad cum, pe zi ce trece ,pierd putin cate putin din ceea ce candva era totul al meu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu