joi, 9 septembrie 2010

Am nimic fara tine!


De azi mi-am pierdut sufletul.De 12 ore repet incontinuu acelasi lucru,imi rasuna in cap cuvintele tale si vad in fata ochilor fiecare rand scris de tine.

Am crezut ca visez,ca e un cosmar.Nu reuseam sa inteleg,dar Da,este un cosmar,insa unul real si cel mai rau este ca nu vei fi langa mine cand ma voi trezi!

Acum nu realizez ce s-a intamplat,am senzatia ca e ceva pentru moment,ca vom vorbi si ne vom reveni.Asa cum am facut-o de atatea ori..Eu nu am incetat sa lupt.Ma opresc pentru moment,iti respect decizia si mai mult decat asta,nu vreau sa te fac sa suferi.Prefer sa sufar eu pentru amandoi iar tu sa fii fericit.

Stiu doar ca am sa lupt sa te aduc inapoi.Voi lasa timpul sa treaca,nu am altceva de ales.Vor trece lunile,va trece si anul asta..Greu,foarte greu,dar lumea nu se va opri in loc pentru durerea mea.

Tu ai fost al meu,esti si vei fi...pana cand "vei fi" te voi pastra ca pe cel mai scump lucru in amintirile mele.Toate amintirile mele sunt legate de tine,toate lucrurile pe care le-am facut impreuna,cand am ras si cand am plans amandoi...Iar eu,eu voi ramane "iubita ta",pentru ca nu pot fi a altuia.In amintiri,ma voi privi in ochii tai si ma voi regasi acolo,ca fiind cea mai minunata fata,si asta pentru ca eram iubita ta.

Pentru fiecare clipa,din fiecare zi,a fiecarei luni,din fiecare anotimp in care am fost a ta,iar tu ai fost al meu.Si stiu ca vom fi din nou!..Nu este ADIO,este doar LA REVEDERE,pana in clipa cand te voi strange din nou in brate,defintiv si pentru TOTDEAUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu