marți, 21 septembrie 2010

De acum va fi:Cutia cu amintiri!!

Timpul parca s-a oprit in loc,am simtit o caldura puternica in tot corpul,un fior ce m-a patruns pana in oase,inima a inceput sa bata de parca simtea ca vrea sa iasa,lacrimile au inceput sa curga fara oprire ...nu mai stiam sa citesc...cum adica spui alteia ca o iubesti?...astea au fost reactiile mele..
Acum simt durere,sentimnete vechi amestecate cu o picatura de ura!

Dar am invatat sa nu mai cred in vorbe.in juraminte pentru eternitate..sunt povesti,iar eu nu sunt o printesa si viata nu este un basm.Realitatea e al naibii de dura si oameni pe care credeai ca ii cunosti,te uimesc si te fac sa crezi ca nu stiai nici macar un pic cum sunt ...
Asta e,"viata merge inainte"!..Si CE FRUMOASA VA FI DE ACUM INCOLO!Pentru ca acum stiu ce sa fac..
Din toata povestea asta am ramas cu faptul ca am invatat sa iubesc,sa iubesc cu adevarat dar sa nu ma astept sa primesc inapoi ceea ce eu ofer!
Ha!Si eu care visam ca va mai fi ceva,candva,intr-un viitor indepartat!
Dar,poate ca a fost mai bine ca s-a intamplat asa!
Sa fii fericit..ti-as zice si iubit..o sa fii,dar nu cum te-am iubit eu!

Un comentariu:

  1. Doamne deci atat de repede :| si eu care credeam ca nu toti baieti sunt la fel dar se pare ca atunci cand te astepti mai putin iti da o lovitura ca asta,ce sa mai spun ca eu mai am si altele pe cap acum si cu scoala si alte probleme care ma fac sa urasc multe,dar poate vor trece si astea si va veni si fericirea si pentru noi.
    P.S :ceva de ras,noi suntem filosoafe din mostenire veri =)) a da si astazi am aflat de la profu de rom ca filosof se scrie cu "s" :))nu cu "z",ciudat la inceput dar,sa trecem peste :-j.Abea astept sa vi la Bucuresti poate o sa uitii de toate astea si nustiu vedem noi ce vom face.Te astept. :)

    RăspundețiȘtergere