duminică, 12 septembrie 2010

Nu mai stiu..


Frig..e soare si totusi simt totul rece in jurul meu:(.Nu mai e sufletul tau langa al meu,s-a retras si nu vrea sa se mai arate.Al meu rataceste singur prin umbre si amintiri.Schiopateaza,si-a pierdut echilibrul de cand o parte din el a plecat..

Azi am auzit ceva interesant,ce se potriveste prea bine cu starea pe care o am de cand..:(..:

"Uite-ma zambesc din nou,dar nu-i zambetul meu,
Cati spini infipti in suflet,stiu doar eu si Dumnezeu!
As vrea sa pot sa te simt din nou aproape,din nou esti departe.
As vrea sa promit din nou ca iubirea noastra inca arde


Prin tine iubesc,deci nu incerca sa ma judeci
Ca ai uitat sa ma inveti cum sa fiu tare daca pleci
Iubirea pleaca,raman doar visele ce dor
Legata de piciorul unui porumbel calator!!


Iubirea noastra-a adormit,dar as vrea sa stiu ca..
Acolo unde esti,cu cine esti,esti chiar fericit!
Dragostea rataceste peste tot nemuritoare
Atarnata de piciorul unei pasari calatoare!"
Oare ce faci tu acum,in timp ce eu scriu lucrurile astea...oare ce simti tu acum,cand imi citesti gandurile?

Un comentariu:

  1. foarte trist :( e pacat adica dupa atata timp impreuna,si ce daca tu veneai la bucuresti si el era acolo daca te iubea trebuia sa intelega... :| sper sa treci peste asta veri :-<.Pot sa spun ca stiu cum e dar la mine nu a fost asa de lunga durata si poate va mai fi o sa-ti explic mai bine si vei intelege.

    RăspundețiȘtergere