sâmbătă, 18 septembrie 2010

Ar mai fi ceva,ce nu voi putea uita..Sufletul nu ma lasa,AZI era ZIUA NOASTRA!


Scumpul meu,acum cateva minute s-a incheiat "ziua noastra"..data de 17 e pentru mine,asa cum spune o melodie :"si ar mai fi ceva,ce nu voi putea uita,sufletul nu ma lasa,azi era ziua noastra!"
Cum sa uit?Cum sa ma prefac ca ziua asta e una obisnuita,cand de atatea ori ne spuneam :te iubesc" si ne uram la mai mult impreuna?..Dar,azi ti-am spus ca inca tin la tin,dar am facut-o in gandul meu:(
Parca a fost un semn sa nu cumva sa uit.Aseara te-am visat..Stateai in fata mea,aveai lacrimi in ochi si ma priveai adanc.Ma uitam in ochii tai asa cum nu am mai facut-o de mult,incercai sa spui ceva dar nu puteai,insa eu parca intelegeam.Simteam o durere care venea de la tine,o vedeam in lacrimile tale si o simteam cum imi sfasia sufletul.Te-as fi luat in brate,te-as fi strans sa te tin langa mine,as fi facut orice sa te vad zambind..dar nu,am plecat!Stiam ca de fapt,tu ai fost cel care a plecat,si in realitate eu am fost cea cu lacrimi in ochi,eu am fost in locul tau.Poate de asta am simtit si durerea ta..o stiu prea bine,o port zi de zi cu mine ca pe o medalie!
Deseori cand visam ceva urat legat de noi,ma trezeam usurata si spuneam ca a fost doar un vis.
De data asta ,m-am trezit,am inceput sa plang si mi-am spus:"DE CE A FOST DECAT UN VIS?"Mi-as fi dorit chiar sa fi fost real..dar nu mai e,nimic nu mai e ..am ramas doar eu cu mine..amintirea ta cu mine..durerea mea cu mine..


Te-as ruga macar la miezul noptii
S-apari in visul meu.
Am atatea lucruri sa iti spun
Si-mi e tare greu.
Te-as striga dar stiu ca nu m-auzi
De unde ratacesti.
Toate-s bune numai tu nu esti
Durerea s-o topesti.

Un comentariu:

  1. Off mai :-< te inteleg si aici..da chiar dupa atata timp sa se termine totul asa,chiar nu merita adica trebuia sa mai existe o cale..numai daca vroaia si el normal.

    RăspundețiȘtergere