duminică, 31 octombrie 2010

Sentimente prafuite intr-o cutie cu suveniruri




Azi "te-am vazut"..nu direct, dar am vazut acea poza, care initial mi s-a parut ciudata. Erai tu, asa cum te stiu, tinand in brate si sarutand o fata. Bun pana aici, nimic neobisnuit. Parca traiam in trecut si ma bucuram sa vad o poza cu noi doi. Dar, aici urmeaza ruptura. Acea "ea" , din poza , nu era "eu", acel par brunet nu cadea pe fata ta asa bine , cum o faceau buclele mele blonde...Nu, si nici felul in care, acele maini te imbratisau, nu era plin de caldura si delicatetea mea. Nu, aceea "ea" nu face parte din povestea noastra, vechea noastra poveste,..acea "ea" nu are nici un loc in amintirile mele cu tine si despre noi...Cine e? Cum e sa privesti in alti ochi, sa tii in palma ta alta mana, sa imbratisezi alt trup, sa mirosi alt par, sa zambesti alteia, sa soptesi cuvinte dulci, sa vorbesti pana dimineata la telefon, sa priviti aceleasi lucruri in acelasi timp, sa respiri acelasi aer?..dar mai ales, cum e sa uiti atata timp, atatea lucruri, grele si usoare, care ne-au legat, atatea vorbe? Cum e sa uiti ca, pentru cineva, erai totul?
Ma inveti si pe mine?

Mai stii cine e acea "cineva"? Scormoneste ,cand ai timp, prin mintea ta, si o sa vezi doi ochi plini de iubire si un chip, ce radia numai cand te zarea..Da, eu eram, dar pacat ca ai dat delete..
Nu sunt genul penibil care plange pe la colturi dupa o iubire adolescentina si la primul ivit in cale,ma indragostesc nebuneste.De fapt nu am fost nicicand asa..
NU! In astia 18 ani sta mai multa maturitate decat vei avea tu pana peste mult timp!..Si da,o parte ti se datoreaza tie!
Incerc sa imi pastrez sufletul curat..Zambetul oricum nu ai reuit sa mi-l iei!Cred ca e tot ce a mai ramas,fiindca restul le-am uitat intr-un an de poveste.Da,acolo ma regasesc!

Si uite cum s-a dus un an de cand imi spuneai despre cum va fi acum.Straniu!De ce nu se aseamana deloc scenariul pe care il planuiai atunci,cu lovitura pe care mi-ai dat-o,nu de mult?
Stiu,asta a fost un final de drama si nu povestea aia cu happy end din filmele siropoase.

Cert e ca te apreciez, la modul cel mai serios! As vrea si eu sa stiu si sa pot sa te inlocuiesc..dar, nu degeaba am sufletul asta asa de adanc. Te-am scapt in fundul lui, si nu stiu cu ce sa te prind, sa te scot de acolo. Ai inceput sa sapi gropi mari..si nu te mai opresti! Inteleg acum fiorii, pe care ii simt cand imi revine cate o amintire...de asta doare, pentru ca tu lovesti fara mila.

IESI AFARA!..te asteapta altcineva, te asteapta doar o "ea"....

2 comentarii:

  1. Cu cat se adanceste mai mult,cu atat va incepe sa se uite ;) numai lasa timpul sa treaca si poate va fi ceva mai usor.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da,cu siguranta!oricum am aflat niste lucruri,care ma ajuta mult in privinta ata!iti pov eu;)

    RăspundețiȘtergere