sâmbătă, 30 octombrie 2010

Erau scrise 1000 de vise!


Imi pare rau de ce s-a-ntamplat,
Imi pare rau de noi,cateodata..
Azi tot in jurul meu e ciudat
Si oare o sa imi mai revin vreodata?

Mi-aduc aminte cand imi spuneai:
"Traim in doua lumi diferite!"
Iubirea ta mereu imi jurai
Ma intreb daca ITI MAI ADUCI AMINTE!
Si..cum sa te mai privesc?
Cum sa te mai iubesc?
NU TE MAI CAUT!
Am cusut un suflet rupt si m-am pierdut pe-o strada goala.
Am ingropat ce mi-ai lasat..
Nici nu stii ce greu mi-a fost,Inca imi pasa!
Eu chiar nu stiu ce-i de facut,
Caci am un suflet prea tacut!!
Cuvinte nu mai sunt de ajuns,e prea tarziu!
Nu ai stiut ca in lacrimile mele erau scrise 1000 de vise!

Un comentariu:

  1. Asa e noi mereu ne facem mi poate milioane de vise si poate ca ne pasa prea mult decat ar trebui,dar poate intr-un final nu o sa punem efortul asta in zadar. ;)
    (P.S veri ma pricep la rime sau nu :)) ? ma apuca si pe mine la ore dinastea tarzi ;))
    Dar e perfect adevarat ce-am spus. :)

    RăspundețiȘtergere