sâmbătă, 9 octombrie 2010

Putin probabil,mult posibil!


A trecut o luna..va mai trece inca una,inca doua,inca mult timp.Durerea a inceput sa mai slabeasca,dar amintirile sunt tot acolo,golul acela a ramas la fel.
Incep sa ma gandesc acum cum va fi ziua,care va fi ora,minutul si secunda in care vei sta in fata mea.Poate vom fi schimbati,poate nu iti voi mai recunoaste privirea,poate va fi peste mult timp.
E la fel ca atunci cand iti doresti sa castigi ceva,stii ca se va intampla candva,dar nu ai nici o certitudine..
Deci ma imbat din nou cu iluzii..placuta stare.spre norocul meu e a inceput sa scada din intensitate si durata!

Zi de zi am o intrebare,careia nu ii gasesc raspuns:Oare ce e in mintea ta?Oare ce mai e in sufletul tau?..intrebari retorice
In urma cu un an,cam in aceeasi perioada nu stiam ce avea sa urmeze,ce ma astepta sa imi schimbe viata.Peste un an,in prezent,ma uit in urma si vad cate s-au intamplat..si da,m-am schimbat!..multumita tie..
Inchei aici..poate nu iti vei mai aminti,dar eu nu pot uita.Imi voi aminti eu pentru amandoi!

Si oricat de tarziu ar fi...niciodata nu e prea tarziu!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu