sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Dreamning about....me?we?!!




Un prieten spunea : melodia asta, niste sampanie, capsuni cu ciocolata, o cina cu fructe de mare si gata preludiul!:))

HA!Spui ca iti e dor?Cum sa mai cred?Sau poate ce sa mai cred?Sincer,am recunoscut perosana pe care am iubit-o acum un an,in vorbele pe care mi le-ai spus..Da,desi nu constientizezi,interesul pe care l-ai aratat fata de mine prin acele intrebari,te sa de gol.

In zadar incerci tu sa te minti ca m-ai uitat!..
De-asta subconstientul tau lucreaza si atunci cand te astepti mai putin ,se intampla ceva..Aveai idee ca o sa ma visezi din pura intamplare si apoi cand te vei trezi ,sa iti revina totul in minte si sa spui: "Imi e dor!"?..Nu stii de cate ori am spus-o si eu,



Sa nu uiti ceva:Sa nu ma uiti!!..miss..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu