marți, 23 noiembrie 2010

Intreaba praful!



Sunt momente in viata in care, oricum ti-ar sta trupul, sufletul iti e ingenunchiat!
Lovitura dupa lovitura...Dupa ce ma ridic plina de rani, primesc un nou branci ce ma doboara de fiecare data..
Ma straduiesc sa iert si sa uit, insa ca o ironie a sortii, toate "secretele" incep sa iasa la iveala..Cand simt ca o rana se vindeca, apare ceva ce o reinvie si o face mai adanca.
Atata incredere in nimic.Nu degeaba prima impresie conteaza, insa ultima ramane.

Sufletul meu e ca o oglinda..ai aruncat cea mai grea piatra si ai reusit sa o spargi in sute de bucatele. Imginea frumoasa ce se oglindea in ea, acum nu mai este.Insa realitatea o vad in fiecare particica...
Am construit o lume in jurul tau...erai tu soarele meu, iar eu gravitam in jurul tau.Am creat o punte intre mine si tine, m-am agatat prin sentimente si incredere. Am tesut cea mai puternica sfoara, iar tu..tu m-ai tras dupa tine. Am vrut sa iti fiu alaturi, insa am ramas mereu in urma.

"Incep sa deslusesc imaginea, ma apropii detine, sfoara se sfarseste...Trag aer in piept pentru ultima data si imi gasesc forta sa ma ridic sa ajung la tine.
-De ce imi intizi doar o mana? Cine iti tine cealalta mana si nu te lasa sa ma salvezi?
Te ating si strig "Am reusi...mi-ai dat drumul!!
...Am crezut in tine, am crezut ca ma vei lua cu tine, dar m-ai amagit. Am luptat sa ajung pana sus, o secunda am fost acolo iar acum..acum cad cu repeziciune pe drumul pe care am urcat,lovindu-ma de fiecare cuvant de incurajare, fiecare traire ce imi dadea forta sa continuu drumul.
M-am izbit de pamant.E mult prea rece si intuneric aici.Nu mai vad lumina ce ma calauzea spre tine..caldura pe care tu mi-o trimiteai.
Vad o fereastra si ma apropii cu sfiala. E un curent mult prea puternic si un sunet asurzitor, insa destul de familiar. Te vad in departare..Da, esti tu! Vino si scoate-ma de aici, din fundul sufletului tau!...De ce te indepartezi..Cine te impinge departe de mine? Cine e fiinta asta?"

Drumul e pustiu acum..doua siluete in departare..una dintre ele intoarce capul si se uita pentru o secunda in urma, apoi isi continua drumul.

Am plecat si eu pe drumul meu..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu