duminică, 7 noiembrie 2010

Pericolul feminin!


"Nu aveti viitor", spunea o colega intr-o zi la facultate..Mi s-a parut amuzanta fraza, insa ieri i-am inteles sensul.
In timp ca ma intorceam acasa, am trecut printr-o localitate mai putin populata si mai mult uitata de lume.Conducand destul de incet, pentru ca oamenii de acolo nu au inteles inca faptul ca soseaua trebuie folosita pentru a circula masinile, si nu pentru a se insira ei, imi apare in fata un grup de fetite.Bine poate exagerez cu "fetite", aveau aproximativ 14-15 ani. Varsta critica unor astfel de creaturi, in care vor sa scape de papusi si sa se joace cu altceva.
De ce am tras concluzia asta? Cand m-am apropiat de acele mandre domnisoare si ele au vazut o masina,nestiind ca la volan este o fata, au intrat in extaz. S-au aranjat toate si au plecat agale fix pe centrul soselei, numai ca una dintre ele a confundat asfaltul cu vreun podium. Si-a luat avant fata de celelalte, si-a trecut mana prin par cu un gest "sexy",la cei 14 anisori, si a inceput sa isi unduiasca soldurile in fata mea, uitandu-se fix la soferul masinii, care era de fapt o soferita. Asa in figuri mergea, incat am vrut sa ma opres, sa ii spun sa aiba grija sa nu se rupa de la mijloc.
Am trecut razand, initial, insa apoi m-a trecut un sentiment de dezgust. Din cauza unor asemenea specimene, demnitatea feminina e tot in deriva. Oamenii pun etichete, si poate as face si eu el fel daca as fi baiat si as vedea asa ceva. As face corelatie si as gandi ca toate se nasc, traiesc si se sting pentru un sigur scop, pe care nu-l pot mentiona aici.
Pacat! Un baiat punea spunea urmatorul lucru pe un site de socializare: Femeile sunt de 3 feluri:cele cuminti care se culca doar cu unul,curvele care se culca cu toti si curvele ordinare care se culca cu toti in afara de tine....
Fetelor,voi in ce categorie va incadrati??cred ca peste 70% in categoria a doua si a treia....

Bineinteles ca acest individ este un misogin convins, cu mintea plina de complexe si prejudecati, dar m-a uimit felul in care ne percepe sexul opus.Si majoritatea barbatilor au acesta impresie.

Iar cand unul dintre ei da peste vreo fata mai linistita, la locul ei si fara antecedente de felul, au ei grija sa ii faca "reclama"!

Dar nu despre barbati era tema acestui post, ci despre minunatiile de fete, deoarece cuvantul "domnisoara" e mult prea fin si as face un oximoron alaturand aceste doua cuvinte.

Incercati sa vedeti si sa ganditi si altceva, nu doar partea masculina a unui barbat!

Un comentariu:

  1. Doamne cata drepate poti sa ai:)) doar sti ca sunt de acord cu tine in totalitate ;) iar in ziua de astazi asa numitele "domnisoare" cum spui si tu nu merita sa se numesca asa pentru ca o demostreaza ca atare,ca vor sa fie altfel :)).Da Dumnezeu cu mila acum insa pacat pentru celelalte pentru ca uni nu le vad valoare ci tocmai alea care nu merita au mai mult noroc ca sa zic asa. :-j Oricum tare subiectu sa mi-l povesteti detalitat cand ne mai intalnim :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere