vineri, 19 noiembrie 2010

Pe tocuri..ma plimb prin viata ta!


Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult ceea ce fac.Am facut o alegere buna, cea mai buna pentru mine. Incep sa ma indragostesc de lumea asta: cu robe si pe tocuri.

Cufundata in lumea oamenilor mari, prefacandu-ma timp de 2 saptamani ca lucrez printre juristi, am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea ca in curand voi fi acolo, si nu doar ca studenta in primul an..

Dar, intre timp, uite ca ti-ai amintit. Da, a trecut un an si se pare ca nu ai uitat ca toamna trecuta eram cei mai fericiti. Aveam tot ce ne doream: eu pe tine si tu pe mine. Reusisem sa simt ca nu mai am nevoie de nimic: ma simteam atat de completa si perfecta stiind ca tu ma iubesti si ca sunt ceea ce ai asteptat...Si uite cum au trecut 4 luni de cand nu ti-am mai vazut ochii, de cand nu ti-am mai auzit vocea si de cand nu te-am mai simtit. Dar parca totusi a fost ieri, atat de demult insa amintirea ta e vie in mintea si inima mea...Cum sa te dau la o parte cand eu te-am uitat in sufletul meu?

Ai avut nevoie de timp sa realizezi..a trecut ceva pana ti-ai dat seama si tu ca ne-am pierdut ..si ca noi chiar ne-am iubit..De ce ,desi m-ai inlocuit ,nu ai putut sa ma scoti din suflet si inima?

Pentru mine e mult sa stiu ca am un loc acolo la tine, si ca am fost "iubita" ta, cea pentru care te-ai hotarat sa iubesti..

Am fost noi doi...acum, vrei sa dai timpul inapoi pentru o zi si sa ne amagim cu iubire din trecut.Facem si asta, dar stiu ca va durea mai tare decat acum...Incepusem sa ma obisnuiesc ca gandul ca nu mai esti al meu..

Acum, pentru putin timp va fi ca atunci: noi doi si restul lumii!!!

Apoi, vom fi iar tu..eu..dar pe alte cai!..


Am lasat urme pe cale ta..nu le sterge, am nevoie de ele sa stiu sa ma intorc, cand voi reveni!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu