miercuri, 22 decembrie 2010

Dragul meu...Mos Craciun,

Indraznesc si anul acesta sa iti mai scriu inca o scrisoare.

M-am gandit mult cum sa incep scrisoarea de anul acesta. In minte imi vin amintiri, lucruri, fapte si vorbe de iarna trecuta..de atunci cand scriam aceste randuri cu o alta caldura in suflet, cu o alta lumina in privire, cu o alta doza de optimism, sperante si mai presus de toate, multa iubire.

Aruncand o privire in trecut, ma copleseste acea imagine a mea. Parca nu ma recunosc radiind atat..as fi fost capabila sa topesc intreaga iarna cu toata dragostea mea..

Poate as fi nerecunoscatoare sa iti reprosez ca mi-ai indeplinit dorintele , mai bine spus, unica dorinta, doar pe jumatate. Ti-am cerut mult, valori mai scumpe decar orice alte lucruri si obicete de pe lumea aceasta. Am vrut doar curaj, sprijin, incredere, sperante, noroc si siguranta..Mi-am dorit un lucru nebunesc, pe care cu sigurnata nu l-ai putut aduce, insa m-ai ajutat sa il aduc eu la realitate..am vrut TIMP. Mi-am dorit sa ma inveti sa opresc timpul, sau daca nu macar sa il prelungesc..Si sufletul meu a simtit cum am reusit sa fac aceste lucruri, insa cum orice minune tine trei zile, dorinta mea indeplinita nu a fost pentru totul restul zilelor, ci a fost pe o durata determinata, Poate ca tu stiai de anul trecut cat ma voi bucura//

Anul acesta nu imi mai doresc atat de multe..vreau doar sa imi aduci puterea sa rezist, forta sa aleg si mai mult, increderea pe care am pierdut-o o data cu El...Da, m-am transformat de-a lungul acestui timp si daca acum un an ma eram cea mai multumita, impacata si completa fiinta de pe lume, iarna aceasta am devenit rece, slaba, sensibila la tot ce inseamna amintire de-o iarna.

Mosule, oare tu poti sa faci o vraja si sa ridici greutatea asta de pe sufletul meu, care ma apasa de atata timp si e din ce in ce mai grea? Ti-as ramane recunoscatoare pentru totdeauna si mai spun inca o data:

Anul acesta imi doresc o inima noua...Cea pe care mi-ai adus-o anul trecut s-a zgariat si doare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu