sâmbătă, 11 decembrie 2010

Nu te-am uitat, doar te-am ratacit prin ganduri!


Clipe ratacite s-au regasit, obisnuita uitata intr-o clipa a revenit!

Intre sufletele noastre inca e vorba de acea veche legatura indestructibila, iremediabila dar lasata in urma.

O caldura blanda si apasatoare am primit din partea ta. A fost prima data, dar si ultima, cand simpla ta prezenta m-a coplesit.Simteam ca imi respiri tot aerul, simteam cum asorbi si ultima picatura de viata din mine..M-am lasat furata de acele cateva momente, care acum imi umplu fiecare gand, din fiecare zi!

Nu am stiut sa iti mai vorbesc. Saracele cuvinte erau insesizabile pe langa ceea ce sufletul meu emana.Si da, stiu ca ai simtit si tu! Stiu ca secundele in care inima mea a batut langa a ta, te-au facut sa iti amintesti, sa revii, sa regreti, sa iti doresti!

Am stiut sa iti citesc in ochi fiecare gand, in privirea ta m-am regasit la fel de frumoasa precum eram candva!
Am reusit sa inteleg din fiecare miscare, toate cuvintele ce erau inchise in tine si toate gesturile ce stateau sa rabufneasca!
Am simtit cum iti doreai, cum te abtineai si cum pentru o clipa ai lasat garda jos si tot ceea ce inseamna "TU", a reinviat in fata mea.
Ai fost pentru putin timp acel "tu" al meu, doar in felul in care sufletul meu te recunoaste.

Si am mi-am amintit sa iubesc din nou fiecare particica a ta!
Lacrimile au fost picaturi de suflet ce au inghetat momentul in amintirea noastra pentru vecie!


Azi inca iti caut privirea in fiecare persoana, mirosul in fiecare incapere,incerc sa aud sunetul pasilor tai venind, caldura trupului tau...inca tresar cand iti aud numele si ma opresc de zeci de ori in dreptul lui in agenda telefonului...as da orice sa iti mai aud o singura data blandetea vocii si zambetul de atuncicand im vorbeai...

Imi lipsesti! Partea din mine, pe care ti-am dat-o, a ramas la tine..ai grija de ea! ai grija de sufletul tau!


P.S.: Nu uita sa nu ma uiti! Te iubesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu