duminică, 30 octombrie 2011

Again...and again..

Uite cum soarta ne scoate unul in fata celuilalt cand ne asteptam mai putin...
A trecut atat timp..am trecut peste atatea, am lasat in urma mea sentimente prafuite si am inlocuit tot ce am pierdut cu ceva atat de special.
Insa, cu teama in suflet , spun ca inca ai acea putere, de care esti sau nu constient. Destul de posibil sa nu..
In urma cu cateva saptamani aveam atata emotie in suflet... Simteam ca ziua e speciala, desi in acea noapte imi doream sa te urasc pentru ca te-ai intors si ma rascoleai.
Ti-am privit ochii cum nu o mai facusem de mult... am vazut dincolo de culoarea lor si parca am gasit acelasi loc cald, primitor, acelasi "acasa" al meu din sufletul tau, desi nu mai e...A fost un fel de "deja vu". Imploram in minte timpul sa stea in loc, sa aiba rabdare cu mine macar o singura data, sa nu mai fie atat de hain si sa te fure din nou..
Dar... ai stat in fata mea, m-ai privit in suflet, mi-ai zambit, mi-ai transmis caldura, dar am simtit si un dor vechi si ascuns adanc...mi-a lacrimat inima .. apoi ai plecat..
Te-am atins sfios si pentru o clipa am simtit ca ma contopesc, ca mainile mele intra in pielea ta, si apoi ma cufund intr-o caldura.
Nu ai vazut nimic din tot..Am plecat ... Nu am aruncat macar o privire inapoi.. Trebuia sa fug de tine, trebuia sa merg tot inainte... Doar asa am zambit si pentru o zi m-am simtit fericita ca atunci, de data asta fara acelasi motiv.
Ieri..ieri a fost destinul, sau poat chiar drumrile noastre s-au intersectat din nou, la propriu
Ce daca era ea cu tine...Tu m-ai privit in acelasi timp in care te-am privit si eu...A fost doar o secunda in care am fost tu si eu si nimeni.. Apoi am privit in urma mea, simtind o caldura ce imi coboara pana in varful picioarelor si inima batand puternic.
Nu te mai iubesc, insa inca simt asta ...


P.S: " Nu uita: sa nu ma uiti ! "






http://www.youtube.com/watch?v=kPBzTxZQG5Q&ob=av2n

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu