joi, 27 decembrie 2012

Caci nu mai simt nimic, nici pentru tine, nici pentru altcineva...si poate-i bine, poate-i rau dar am uitat ce-i dragostea!


Incerc sa gasesc un inceput, dar ma simt prinsa intre prea multe ganduri.
Ti-am permis sa intri din nou in viata mea, ti-am facut loc acolo unde nu mai aveai loc, iar tu ai dat din coate pana te-ai asezat comfortabil. Oare ce mai e in mintea ta? Nici nu vreau sa stii cum ma privesti, ce gandesti, cum si daca iti amintesti.
Stiu ca urmeaza un an nou pe care mi-l doresc mai bun decat ultimul.
Ai venit cand ai vrut si eu te-am primit ca de obicei cu zambete largi, cu suflet cald si tremurand de tine. Acum te-ai ascuns din nou si te vei intoarce plin de curaj si incredere.
Am sa imi inchid sufletul. Am sa inchid trairile tale in spatele gandurilor, in fundul sufletului, in locul celor mai vechi amintiri, pentru ca acolo iti era locul. ...pana ai venit si ai ravasit.
Nu iti pasa. Lovesti si pleci. Amagesti si uiti. Oferi clipe scumpe ce le platesc cu mii de clipe ingandurate.
Azi te caut. Iti caut fotografiile, te caut prin locurile unde mergi, iti urmaresc gandurile si cuvintele. Am sa te mai caut pana in clipa in care nu vreau sa te mai gasesc.
Si azi astept sa apara in fata ochilor numele tau. Acele litere asezate intr-o armonie ce imi trezesc batai de inima si plapitatii, ce ma fac sa zambesc instantaneu si sa tremur de nerabdare.
Simt acum asa cum simteai. Gandesc acum, ce gandeai. Realizez azi ce inseamna sa fii iubit, dar sa nu iubesti la fel, sa primesti si sa nu oferi pe masura, sa fii dorit dar tu sa nu simti entuziasm.
Oare platesc cu aceeasi moneda ceea ce tu nu traiai , nu ofereai, nu doreai atunci?
Poate ca TOT nu face decat sa treaca prin noi si nimic nu ramane in urma noastra . De la tine au ajuns la mine, iar eu dau mai departe.
Stiu ca as vrea sa te aud zambind....sa vad linistea din ochii tai.... sa simt caldura din palma ta...sa arunc indiferenta ta.
Te joci. Iti place sa ai la picioare suflete.
Daca te intreb, ai sa raspunzi NU, dar stii... stii puterea ce o ai asupra mea, stii cum sa vii dupa ce ai plecat, stii cum sa vorbesti dupa ce m-ai lasat uitata, stii fiecare latura a sufletului meu. Asa iti permiti sa te intorci cand vrei, cand iti amintesti, cand stii ca orice ar fi, eu sunt acolo.
Imi doresc sa nu mai fiu pentru tine, nici macar in ultimul gand.
Am sa incerc a nesfarsita oara sa te ingrop in amtiri, sa te apun de unde ai rasarit.
Am sa te readorm in sufletul meu, pentru ca ai trezit iluzii de trairi.
Am sa fiu din nou doar eu. Tu vei ramane un simplu tu, si nu acel Tu si Eu..

P.S. : Nu uita: Uita-ma !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu