luni, 17 decembrie 2012

Dragostea nu dureaza 3 ani..

3 ani..
In urma cu 3 ani nu credeam ca astazi sufletul meu va fi ravasit..tot de TINE. Cum se face ca timpul nu a sters, nu a ascuns, nu a uitat, nu a vindecat?
Ai fost pasul pe care l-am facut parasind copilaria si intrand intr-o oarecare maturitate. Simt ca nu mai sunt aceeasi de atunci, simt ca sunt mai puternica, simt ca sunt mai buna, insa in fata ta ma simt aceeasi...te simt acelasi. Suntem acceasi copii intr-o lume cu oameni mari. Avem alte vieti, responsabilitati, incredere de oferit, dar aceleasi zambete, aceleasi priviri cand se intalnesc.
Te-am strans cu atata dor.
Te-am sarutat cu atata gol in suflet.
Voiam sa umplu tot ce a lipsit cu un sarut, cu o imbratisare. Voiam sa ramanem asa o vesnicie.
Aceleasi maini moi..acelasi parfum care ma tulbura.
Mi-ai intors sufletul pe dos, din nou..Te joci cu amintirile mele. Imi e dor de ce erai, de cum eram. Acum esti un alt tu...esti un alt suflet in spatele acelorasi ochi.
Mi-e dor de acel decembrie din urma cu 3 ani...acel decembrie perfect. Singurul decembrie care a ramas in mine .. Atatea clipe , atatea momente.Au ramas acolo. Au ramas inchise de cei 3 ani ce s-au asezat peste tot ce am trait.
...Si totusi, parca era ieri. Parca ieri iti auzem glasul in telefon soptind : " Am ajuns.."
Vocea ta ce imi dezleaga cele mai uitate trairi, ce readuce la suprafata sufletului cele mai vechi tresariri.
Inca imi tresalta inima. Nu am invatat sa o controlez. Nu voi invata niciodata in preajma ta.
Esti adolescenta mea. Esti varsta la care am descoperit ce inseamna sa iubesti. Esti prima data cand am simtit ce inseamna sa fiu iubita.
Esti si vei ramane PRIMA DATA pentru tot restul vietii mele.
Ai uitat de mult. M-ai inlocuit, ai inlocuit tot ce era "noi ". Nu ti-a fost prea greu, ci chiar mai usor decat imi va fi mie vreodata.
Te vreau in sufletul meu..deja esti de 3 ani si vei mai fi pana la sfarsitul anilor mei..
Stau in fata ta si nu inteleg de ce nu ma regasesc, nu inteleg de ce privirea ta nu ma mai soarbe, de ce nu mai simt caldura care ma cuprindea. Ma amagesc...ma amagesti.

Poate va veni ziua in care ma voi trezi din aceste amintiri care ma urmaresc clipa de clipa.
Peste 3 ani va fi la fel?
Peste 3 ani voi fi aceeasi eu, vei fi acelasi tu, vom mai fi aceiasi eu si tu?


" Nu mai sunt la liceu, nu mai e dimineata. 
Nu te tin de mana, dar te am in fata ! "

http://www.youtube.com/watch?v=PRzs1pQ1c_c

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu